tisdag 5 november 2013

Inte bara naket!

Vet inte om jag ska bli smickrad eller rädd!?

Att blogga har ju sina fördelar. Man får tillfälle att skriva av sina innersta tankar och man får tillfälle att ge sin syn på saker och ting helt oemotsagd och det är ju inte ofta annars:)

En annan sak är ju att man själv får tillfälle att rannsaka sig själv om vad man egentligen tycker och tänker.

Att det är många som läser vad man skriver är ju fasligt roligt också förstås. Att folk följer det man läser är ju lite lockande och ibland får man lite kommentarer både på sida och mailat till sig som är uppmuntrande.

Som tur är (?) har jag inte så mycket följare så att kraven har vuxit "out of control" så att jag måste uppdatera hela tiden. När jag skriver är ni en hel del som går in och läser och det är jag tacksam för:)

Men man blir ganska förvånad över alla "andra" som är inne och "läser" på ens blogg.

Det är ju snart dags att berätta på allvar att man är gift, för HERRE JISSES vad många sidor med nakna "fruntimmer" med egna hemsidor som är inne och kommenterar och tycker att man ska läsa deras hemsidor.

Hur vet jag detta... ...jag är ju nyfiken för kattsingen. Men bara VÄLDIGT LITE nyfiken. (Och sedan får jag ju ett mail så fort någon är inne och kommenterar på min blogg). För så fort man klickar på någon av dessa sidhänvisningar så möts man av rent groteska bilder.

Numer har jag lärt mig att det är INTE ALLS mig de är ute efter:(  ;) Bara reklam, äsch... jag som var populär där ett tag...!

Så när man ser en adress man inte känner igen så håller man sig långt ifrån klickknappen och spanar vidare efter seriösa läsare, för ni finns också, många av er också.

Så jag fortsätter skriva för mig själv och er som verkligen vill läsa och så får jag väl acceptera att jag inte alls är hottast på nätet och är jagad av 28 ryska tjejer som vill träffa mig, 14 personer från mitt närområde som söker kontakt, 31 unga tjejer från Polen och Tjeckien och 1 från Haparanda.

Framför allt är jag glad när min fru är inne och läser och hon behöver inte skicka några bilder... eller det kansk... ...nej hon behöver inte skicka några bilder...!:)

3 kommentarer:

  1. Jag tänker som såhär: att det måste vara en bra marknad för tjejerna (som söker män) där uppe i Haparanda... Verkar gå betydligt sämre för de stackarna i Polen och Ryssland. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde ju T o m bo fler i Tollarp, men de vet ju vem jag är så de aktar sig kanske;)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera