lördag 16 mars 2013

Komma ihåg vad man gjort

Eftersom det kunde var roligt att se tillbaka på vad man egentligen gjort med sitt liv tänkte jag att det kunde var intressant att samla sina betraktelser i någon form, någonstan. Eftersom jag fick uppslag från några av er att göra det i bloggform så tänkte jag... varför inte. Inga löften om daglig uppdatering men några tankar och insikter kommer det nog att bli ändå om jag känner mig rätt:)!
Jag kommer att börja med att lägga in ett par betraktelser som jag gjorde vid mina första jobbresor. Både till Egypten och Kina händer det saker som var nya för mig. Indien vet jag inte om jag kommer ihåg något från tyvärr. Lite saker händer det också som i efterhand kan verka vara helt idiotiska och jag är glad att jag kom ur det helskinnad.
Andra saker är ju desto roligare och dråpligare och kan bara skyllas på kulturskillnader. Nåja jag gör det mycket för mitt eget minne men jag hoppas att mina minnen kan var lite intressanta att läsa även för någon annan.
Sedan kommer det lite repriser från senaste resan jag gjort, men det kommer först senare!
Tankar lite grand från ovan kallar jag min blogg i underrubrik. Det syftar naturligtvis på min längd och det är lite annorlunda saker man upplever som ganska lång. Huvudrubriken... ja lös det om ni kan:)!
www.lenniestankar.blogspot.com var adressen, sprid den fritt om ni vill
Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar