torsdag 27 juni 2013

Bästaste dagen!

Alla har väl någon dag i veckan som är lite extra bra!

De flesta har kanske t o m samma dag som jag, fredag, som sin favorit dag. Min favoritdag är för att vara mer exakt fredag eftermiddag kl 17! Då är livet som bäst och ingenting är längre ifrån än nästa jobbdag.

Efter det går det bara utför... om man nu väljer att se det från den negativa sidan. Det är ungefär lika kul som att man inte hann passera midsommar innan första kommentaren man hatar kom..."Jaha nu vänder det, nu blir det bara mörkare!"

Är inte det det, under hela året, tråkigaste kommentar man någonsin kommer att få höra.

Att man däremot två sekunder efter 21 dec (ungefär) säger "Jaha, nu vänder det, nu blir det bara ljusare!" det köper jag jag rakt av.

Positivism är något vi inte lider av att höra för mycket av:) Så efter fredagen måste jag säga att det fortsätter i samma härliga anda i säkert 48 timmar:)!

Men åter till bästa dagen i veckan, fredagen, eller taco dagen, "fredasmys", eller rakt av fyfanvasköntnuärdetsnarthelgigendagen. Det är inte lätt att överträffa denna dag...om det inte vore för en annan dag under året...som man kanske ängtar lite extra till...vet ni, kan ni gissa:)?

I morgon börjar jag semestern:):)!!! Men man måste vara ärlig och säga att semestern börjar först efter helgen! Det är superviktigt, först helg sen semester. Så I detta fallet är det en Söndag som är årets bästa dag för mig. Konstig tanke för söndagen är ju inte dagen utan ångest normalt:) "upp tidigt i morgon igen"! Men nu SEMESTER, tackar, jag orkade just precis hela vägen fram denna gången också!

Hoppas att jag kommer ihåg alla mina 38 lösenord på jobbet när jag kommer tillbaka?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar