onsdag 19 juni 2013

Hutter hutter

Idag fick jag ett MMS från min fru som gjorde att jag frös fullständigt till is. Tanken på att detta kunde hända hade alldrig slagit mig!

Jag blev vettskrämd bara av tanken på att det kunnat drabba mig. Hur skulle jag ställa mig till denna nya information jag fått?

Jag har ju ändå varit med några år nu men det här var nog det värsta jag varit med om. Skulle man bli ledsen eller skull man bara låta det bero?

Hur går man vidare efter en information som denna? Jag har ju aldrig hunnit förbereda mig riktigt på det, jag hade ju inte väntat mig att det skulle någonsin hända mig, det är ju sådant som händer andra!

Jag vet att det hände min far en gång när jag var liten, men det var ju så länge sedan, men tror ju att man lär av misstagen!

Men i o f sig har jag ju aldrig utgett mig för att kunna ta sådana här situationer särskilt bra, jag har aldrig klarat detta särsklit bra, hur gör jag nu när det hänt mig? Har ni några tips och idéer på hur jag tar tag i mig själv och går vidare?

Jag vet att jag inte är ensam, det händer varje dag, det läser man ju om i tidningarna. Det är ju t o m med så att det ökar varje år sommaren börjar komma i antågande. Midsommar är ju som alla vet ett ypperligt tillfälle, det har man ju hört under hela uppväxten.

Man tisslade ju om vilka har gjort det och var gjorde de det. Vilka gjorde de det med och var det skönt?

Som liten tyckte man ju bara att de (som gjorde det) var supertuffa, att de vågade. Utan att bry sig om de runt om bara gjorde de det.

Ah jag vet inte, jag har liksom inte vågat... och nu är det min tur att bli utsatt.

Jag fick ett MMS av min fru...mitt blod frös till is...hade det till slut hänt mig...

MINA BARN HAR BADAT I HAVET! INNAN MIG!! HUR TUSAN GICK DET TILL! Är det bara för att jag är en badkruka som min fru brukar säga. JA, vem tusan badar när det inte ens är 20 grader i vattnet. Är det att vara badkruka eller r det att vara rädd om juvelerna, de får ju inte förfrysas!

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar