onsdag 31 juli 2013

Det är svårt det här!!

Jag har tänkt å det länge nu, jag vill inte men jag känner att det går inte längre...

Jag önskar de gick att göra på något annat sätt, men jag kan inte komma på något annat är att vi måste bryta upp!

Jag vet att det är dålig stil, dålig tajming och allt det där. Men är det någonsin en bra tidpunkt för detta?

Vi har ju liksom vuxit ihop under så många år, din familj är ju som min familj. Jag har ju något att säga om var och en av de jag sett. Vi har ju pratat massor under åren.

Ni har ju alltid funnits där för mig, i vått och torrt. Det har väl inte gått en dag då jag inte lyckats få en glimt av någon av er

Och ja, jag vet du har ju just fått tillökning, det är inte rättvist att kasta ut någon på gatan när man är nyförlöst.

Ni har ju i princip inte gjort något olagligt, men jag känner att vår familj är stor nog och vi behöver inte längre er hjälp. De har liksom blivit ohållbart.

Jag har i de dystraste stunder funderar på diverse att bli av med er utan att någon någonsin skulle hitta er, men jag vill ju inte vara så taskig. Jag tänkte också att om jag skulle göra betongskor till er, för att sänka er i Vramsån, så hade det aldrig undgått grannarna, de skulle blivit misstänksamma.

Jag tänkte också på att jag skulle sparat raketer för att fästa vid er och skickat iväg er så långt de kunde åka. Men med er hemlängtan och duktiga lokalsinne hade ni väl bara kommit tillbaka. Vad pinsamt det skulle bli, hur skulle vi gå vidare efter det. Vad skulle vi prata om...Hur var resan Nej, det fick också vara.

En tanke jag hade var att bara låta locket till baljan vara av och skriva en skylt att det var 25 grader i baljan och det är fritt att bada. Sen kunde jag koppla ner kablarna från pumpen ner i vattnet och låta det bli strömförande. Men jag har så lit sand kvar i filtret så att det hade aldrig rengjort vattnet igen...och lukten...och sen hade ni väl inte gått i efter att första hade blivit friterad?

Nej, så hemsk är jag inte, jag är ju snälle farbror Lennie som alla era barn alltid älskat, inte kan jag vara så grym!

Nej jag ber er snällt bara att flytta... NI UNDERMINERAR ju hela gräsmattan... jäkla myror!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar