torsdag 11 juli 2013

Inget bryter ner mig??!

Jag har en kompis som brukar säga att han har ett problem eftersom hans ryggtavla är bred som Glimmingehus gavel!

Med det menar han ju då att han är stor och stark utan någon jämförelse, med mycket ironi i rösten förstås. Jag har ju samma problem har jag märkt! Själva råstyrkan i mig finns inte jämfört i något annat levande väsen?!

I synnerhet har jag märkt efter vår senaste resa till Stockholm där vi gått och gått och gått och gått för att se allt vi velat se. Att jag är stark som en oxe är bara förnamnet, talgoxe då alltså!

Ni skulle se mina fötter, eller det behöver ni inte jag berättar i stället. Det så ut som jag hade fått en extra tå! Jag hade blåsor på fötterna som var enorma! Jag hade i princip blåsor på blåsorna! På vänster fot hade jag två blåsor som gjorde att jag inte ens såg tån! Då är man inte kaxig!

Det är konstigt att jag fick dessa blåsor, för jag hade skitsnygga skor på mig. Det brukar ju inte bli blåsor av skitsnygga skor;)? Min fru frågade om jag inte skulle ha ett plåster medan vi var ute och gick. Antagligen var mina fötter redan bortdomnade då, för jag mitt obeskrivliga nöt tyckte att, nja det känns ju inte så farligt, vi kilar på!,

Dagen efter hade jag riktiga träningsskor på mig, halvsnygga, men ingenting! Visst är det konstigt:)?

Och nu efter att jag har kommit hem känns det som om man varit med om värsta träningspasset. Jag har ont i hela kroppen, särskilt i ben förstås. Jag tror att Stockholm är bästa träningspasset, synd att det är så dyrt att åka dit! 

Undrar om man kan köpa ett årskort på Stockholm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar