lördag 6 juli 2013

Ingen bortförklaring

Det är ju inte det att jag inte kan simma. Men jag har ju en dålig axel som jag måste tänka på!

Det var ju inte så länge sedan de inte ville ta emot mig på akuten kl 2 på natten för jag hade så ont att jag höll på att gå i bitar. Det var så att frugan var så irriterad på mitt ojande att hon tyckte att jag skulle åka. Likväl fick jag vända hem med två starka tabletter som inte heller hjälpte!

Det är ju inte att jag inte kan simma, som jag sa, men jag ser ju så dåligt så jag måste ha glasögonen på mig när jag simmar!

Det är ju verkligen inte att jag inte kan simma, men jag höll ju på att drunkna en gång för 35 år sedan, eller drunkna, det är kanske en definitionsak, farsan hade säkert full koll på det där och tog upp mig ganska snabbt (i min värld en halvtimme). Men ändå nästan drunkna då, man får ju lite respekt för vatten då!

Det är ju inte alls att jag vill komma med bortförklaringar... Att jag slog min son (8 år) med 15 cm i 35 m bröstsim gäller ju fortfarande!! Att jag sedan var helt slut o han påstår att det blev lika... det orkar jag inte tänka på nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar