söndag 21 juli 2013

En riktig skäggfälla

Vi är i en idyll!

Här är helt fantastiskt mysigt och efter att man hittat det kan man inte klaga på omgivningarna!

Eftersom det är ett paradis även för tyskar, så är här ju massor med tyskar. Vi hann inte mer än hit o ut ur bilen innan ägaren kom o tog i hand o hälsade oss välkomna! 

Det är ett litet hotell som ser ut som ett hus man bara ser på bild

Där ser ni, ni har också bara sett det på bild:)

Det är gemytligt och man får mousserande vin till frukosten, helt bortkastat på mig alltså:)!!

Är då allt härligt?

Klart att det går att hitta någon potential:)

När vi kom in på hotellet såg vi att sängkläderna var gjorda av frotté! Wow mjuk hotellfrotté tänker ni... Icke! Bauhaus sandpapper kvalité snarare.  När man la sig under detta täcke kände man att det här kommer stt bränna! Inte nog med det, kudden som hade likadant örngott, var fylld med något väldigt prassligt! 

Ni dom hängt med ett tag vet ju att jag inte föredrar att ligga still när jag sover utan rör på mig gasanska mycket!

Alltså, prassel prassel, riv, riv... Prassel prassel, riv, riv... Det här funkar ju inte! 

Ok, tvinga dig till att ligga still. Stilla, stiiiiiilla och nu snabbt vänd dig, aaaj!

Ni som känner mig vet ju att jag har skäggstubb...! Det satte sig ta mig tusan fast i kudden! Så när jag vände mig följer den med och jag håller på att kväva mig själv när jag snurrar in mig i kudden! 

Till slut hittar jag ut och ser återigen livet framför mig, Phu!

Sen har ju sängen en sänggavel, både uppe och nere. Sängen är ju 'normal' lång, vilket innebär normalt för kort för mig. 

Så nu ligger jag alltså och prasslar med huvudet mot kudden! Fastnar med skägget i densamma när jag vänder mig, kryper ihop så där lite grand för att få plats! Needless to say, jag sov inte så mycket i natt! 

Nästa natt tar jag ungarnas säng, den är utan gavlar!!

Men stället i övrigt...toppen:)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar