tisdag 30 april 2013

Ensam är stark

Jag vet att det varit uppe på nyheterna, men jag måste bara ta upp det igen!

Killen på bilden är nog Sveriges största fotbollsfantast. Det måste man ju vara om man som ENSAM supporter åker över halva landet för att titta på ett lag som i gen annan vill titta på!

Han kommer från Ystad o jag träffade honom i söndags när vi tittade på MAIF- Brommapojkarna.

Jag var bara tvungen att säga till honom att jag tyckte det var häftigt att han stod där ensam och ändå hördes när BP gjorde något bra. Han hördes två gånger alltså:(!

Han svarade bara, ja visst e det! Nån måste ju göra det:)!

Att sedan Mjällby har en klack som består av 100 gånger fler men hörs mindre, det tar vi en annan gång:)!

Ensam är stark (+ stolt, eftersom han tackade nej till inviten att få en betald resa till BP's hemmaplan o få träffa laget!
Äsch inte ska de betala, jag pyntar själv!:) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar